Home About Stuff Linky

Terima Kasih Allah..pinjaman yg paling berharga..

Assalamualaikum
Memanjat kesyukuran padaMu Ya Allah atas pinjaman yg amat beerti dlm hidup mommy ila.. encik suami yg paling sabar dan melayan karenah mommy maklumlah mommy ila ni kalo di kampung halaman lebih disenangi dgn panggilan  adik @ acu...dgr pun dah tau kan ..kalo acu la namanya..memacam ler manjanya...terima kasih yer..daddy rija's sbb sanggup menjadi payung unntukku berlindung...menjadi dahan untukku berpaut..


dan pinjaman yg indah darimu Ya Allah..putra putriku

putera sulungku..badlishah azman..terima kasih anakku kerana mengajar mommy ttg blog..tak perlu dptkan khidmat insan lain..kerana dirimu amat membantu..moga jadi anak dan abg terbaik..

harapan mommy moga dirimu cemerlang di dunia dan..
juga cemerlang di akhirat
supaya menjadi pendorong dan semangat buat adik2mu..putri tunggalku
batrisyia delaila

dan putra bungsu ku badiuzzaman benjamin..

Alhamdulillah..Annugerah yang tiada nilainya..tiada gantinya ini menjadi penyeri dalam hidupku kini..mommy bahgia diberi pinjaman yg penuh erti ini..kalian semua..

"famili saya gula2 hati saya"

mommy selalu berpesan pada anak2 mommy supaya hargai org2 tersayang selagi mereka masih ada..dan kita selalunya tak perasan ...bila tersedar selalunya kita sudah terlewat kan..oleh itu sayangi ibubapa dan keluarga kita selagi mereka ada disisi kita ..pinjaman dari yang Maha Pencipta ini akan di ambil bila2 masa sahaja. Al fatihah bagi insan2 yg amat kita kasihi yg telah pulang pada Yang Maha Pencipta..semoga damai di sana buat arwah ibuku tersayang..

2 ulasan:

Unknown berkata...

Semoga kita semua dianugerahkan barakah didunia dan diakhirat...aamiin

Unknown berkata...

الحمدالله